جراح پروتز سینه خانم

بهترین جراح پروتز سینه در تهران

یافتن بهترین جراح پروتز سینه یکی از دغدغه های فکری افرادی است که به زیبایی سینه های خود اهمیت می دهند. حفظ تناسب اندام تنها با ورزش کردن و رعایت رژیم غذایی نیست و عواملی مانند افزایش سن، بارداری و شیردهی می تواند باعث بد شکلی و افتادگی پستان ها شوند. از این رو مراجعه به متخصصی که علاوه بر داشتن دانش پزشکی لازم، مهارت و توانایی کافی در زمینه جراحی سینه دارد، اولین قدم برای انجام پروتز سینه محسوب می شود. به منظور آشنایی بیشتر با ویژگی های بهترین دکتر پروتز سینه تهران تا انتهای این مقاله از سایت دکتر بتول طاهری همراه ما باشید.

نگاه سریع به ویژگی های بهترین جراح پروتز سینه
تخصص جراح پروتز سینه:متخصص جراحی عمومی یا جراح پلاستیک
ویژگی های بهترین جراح پروتز سینه:داشتن مهارت و تجربه بالا
تعدد رضایت بیماران
دانش روز و توانایی استفاده از تجهیزات مدرن
برقراری ارتباط موثر با بیمار
وظایف دکتر پروتز سینه:مشاوره و معاینه قبل از جراحی
انتخاب بهترین روش جراحی
دادن آگاهی از مزایا و معایب عمل
ارائه دستورالعمل های پس از جراحی
پیگیری و معاینه بیمار بعد از جراحی

جراح پروتز سینه چه تخصصی دارد؟

متخصص پروتز سینه باید متخصص جراحی عمومی یا فوق تخصص جراحی پلاستیک باشد و در طی دوره تخصصی آموزشهای لازم برای انجام انواع جراحی سینه را دریافت کرده باشد. جراح باتجربه باید تعداد زیادی انواع عمل جراحی درمانی و زیبایی سینه را انجام داده باشد.

ناگفته نماند جراح خانم برای پروتز سینه حس روانی بهتری را برای بیماران ایجاد می کند، زیرا در این صورت بانوان راحت تر و با اعتماد بیشتری می توانند مشکلات خود را با پزشک در میان بگذارند.

جراح پروتز سینه خانم در تهران

معرفی دکتر بتول طاهری

دکتر بتول طاهری، فارغ التحصیل پزشکی عمومی از دانشگاه شهید بهشتی و فارغ التحصیل دوره تخصصی جراحی عمومی از دانشگاه تهران هستند. دکتر طاهری بیش از 20 سال در حوزه های جراحی زیبایی و درمانی فعالیت دارند که عبارتند از:

  • جراحی زیبایی سینه شامل پروتزسینه، لیفت و کوچک کردن سینه ماموپلاستی
  • جراحی زیبایی شکم (ابدومینوپلاستی)
  • لیپوساکشن
  • درمان بیماری های سینه و سرطان

وظیفه یک جراح پروتز سینه چیست؟

جراح پروتز سینه وظیفه دارد با معاینه دقیق به مراجعه کننده مشاوره صحیح و مناسبی ارائه دهد. و بیمار را از معایب و مزایای این نوع عمل جراحی مطلع سازد. شایان ذکر است در مشاوره قبل از عمل , جراح  آگاهی های لازم  برای انجام مراقبت های بعد از عمل پروتز سینه که نقش به سزایی در حفظ سلامتی، آرامش و رضایت فرد دارد را به بیمار میدهد .

عمل پروتز سینه چه مشکلاتی را برطرف می کند؟

اصولاً پروتز سینه برای رفع افتادگی سینه و یا جهت جایگزینی حجم  از دست رفته سینه بر اثر شیردهی و کاهش وزن  یا پس ازجراحی سرطان سینه انجام میگیرد. دکتر پروتز سینه ضمن معرفی انواع روش های جراحی پروتز به بیمار در جهت انتخاب روش جراحی کمک میکند. علاوه بر این، تقویت روحیه و افزایش اعتماد به نفس بیماران از مواردی است که گذاشتن پروتز سینه آن ها را بهبود می دهد.

دکتر خوب پروتز سینه

ویژگی بهترین جراح پروتز سینه چیست؟

اگر نتیجه تحقیقات شما هنگام جستجوی بهترین جراح پروتز سینه بامعیارهای زیر مطابقت داشت یک قدم به هدف خود نزدیک شده اید. و عمل خوبی را تجربه خواهید کرد. این ویژگی ها عبارتند از :

  • استفاده از پروتزهای با کیفیت و استاندارد هنگام عمل جراحی
  • رعایت اصول بهداشتی و پزشکی
  • داشتن دانش به روز، مهارت و تجربه کافی
  • داشتن تجهیزات مدرن جهت انجام جراحی
  • توانایی برقراری ارتباط با بیمار و شرح مزایا و معایب عمل
  • رضایت بالای بیماران عمل شده

 کلام آخر

برای انجام عمل های زیبایی مانند پروتز سینه لازم است به متخصصینی مراجعه کنید که علاوه بر دانش بالا و تجربه عملی کافی از وجدان کاری خوبی نیز برخوردار باشند. همچنین دقت در انتخاب بهترین جراح پروتز سینه موجب صرفه جویی در وقت و هزینه شما برای داشتن سینه هایی با فرم و شکل دلخواه می شود.

چنانچه به دنبال دکتر خانم برای عمل پروتز سینه هستید می توانید سوالات خود را با دکتر بتول طاهری در بخش دیدگاه سایت مقاله مطرح نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط