مدت زمان عمل ليفت سينه - دکتر بتول طاهری

مدت زمان عمل ليفت سينه

مدت زمان عمل ليفت سينه با احتساب زمان بیهوشی، حدود 2 الی 4 ساعت به طول می‌انجامد. این جراحی میان بانوان بسیار محبوب و پرطرفدار است اما اغلب افراد خواستار این هستند که بدانند، زمان نقاهت لیفت سینه چقدر طول می‌کشد؟ در این مقاله از سایت دکتر بتول طاهری به طور کامل در مورد زمان عمل، بازه نقاهت و مواردی از این قبیل صحبت خواهیم کرد.

عمل لیفت سینه چقدر طول می کشد؟

مدت زمان عمل لیفت سینه در واقع به فرآیند جراحی بستگی دارد زیرا گاهی میزان تغییرات بسیار زیاد است و احتمال دارد که جراحی کمی بیشتر از حالت عادی طول بکشد. برخی افراد جراحی پروتز سینه همزمان با لیفت انجام می‌دهند که بازه زمانی این نوع عمل بیشتر خواهد بود. به طور حدودی و طبیعی یک جراحی لیفت بین 2 الی 4 ساعت زمان لازم دارد.

مراحل جراحی لیفت سینه

بعد از تصمیم گیری برای انجام عمل لیفت سینه، برخی نکات مراقبتی قبل از عمل در جلسه مشاوره برای شما بیان خواهد شد. شما باید در طول دو هفته قبل از جراحی این موارد را رعایت کنید. به عنوان مثال باید داروهای رقیق کننده خون خود را از حدود هشت روز قبل جراحی قطع کنید. پیاده روی انجام دهید و هیچ مکمل گیاهی و تقویتی استفاده نکنید. در روز جراحی، بعد از طی کردن روال امور پذیرش، بستری شده و چند دقیقه قبل از عمل برای فرآیند کنترل ضربان قلب و وضعیت عمومی و انجام بیهوشی به اتاق عمل منتقل می‌شوید. بعد از تزریق داروی بیهوشی شما آماده انجام جراحی خواهید بود.
برش هایی نازک و ظریف در نواحی مورد نظر اطراف سینه ایجاد می‌شود و با تکنیک های مخصوص، سینه به سمت بالا کشیده می‌شود. اگر نیز به جابجایی نوک سینه وجود داشته باشد، دور آن نیز برش ایجاد می‌شود. بعد از اتمام این روند تغییرات و اصلاحات، نواحی برش داده شده با استفاده از نخ بخیه بسته می‌شوند و بعد از ضدعفونی، پانسمان می‌گردند. در نهایت، زیباجو به اتاق ریکاوری برای به هوش آمدن و رسیدن به وضعیت مطلوب منتقل می‌شود.

✍️ بیشتر بخوانید: 7 فاکتور تاثیرگذار بر هزینه عمل لیفت سینه

دوره نقاهت جراحی لیفت سینه چقدر است؟

دوران نقاهت لیفت سینه برای بانوان یک زمان ثابت نیست و بسته به شرایط وضعیتی هر فرد و میزان تهاجم عمل شخص نیز متفاوت خواهد بود. اما به طور کلی و حدود نرمال بین 6 الی 11 هفته این دوره نقاهت طول می‌کشد. این جراحی با هدف بالا بردن و ایجاد استحکام برای بافت سینه انجام می‌شود، بنابراین نیاز به مراقبت و رعایت نکات در دوره نقاهت دارد. هرچه شما به نکات مراقبت های بعد از لیفت سینه بی توجه تر باشید، دوره نقاهت عمل لیفت سینه بیشتر طول خواهد کشید و با عوارض بیشتری در این مدت روبرو می‌شوید. همچنین در نظر داشتهباشید که هر چه سن فرد کمتر باشد و در واقع جوانتر باشد، بدن قدرت بازسازی و ترمیم بیشتری دارد و زیباجو بعد از انجام جراحی لیفت سینه، دوره نقاهت کوتاه تری را سپری خواهد کرد.

بهبودی سریعتر بعد عمل لیفت سینه

برای بهبودی سریعتر بعد عمل لیفت سینه چه کنیم؟

همه خانم هایی که به انجام جراحی های زیبایی می‌پردازند، علاقه دارند که خیلی سریع بهبود پیدا کنند و بتوانند نتیجه نهایی را مشاهده نمایند. در همینجا باید ذکر کنیم که برای ایجاد بهبودی و ترمیم سریع، لطفا هیچ نوع دارویی را خودسرانه استفاده نکنید تا عوارض جانبی لیفت سینه را برای خود رقم نزده و این دوره را طولانی تر نکنید. در ادامه برخی نکات برای ترمیم و بهبودی سریعتر را بیان خواهیم کرد:

  • استفاده از سوتین طبی و ورزشی تجویز شده
  • داشتن رژیم غذایی سالم و بدون نمک
  • اجتناب از استعمال دخانیات
  •  ماساژ مخصوص که توسط پزشک آموزش داده شده است.
  • عدم استفاده از هر نوع نوشیدنی الکلی
  • خودداری از استحمام و مرطوب شدن این ناحیه به مدت چهار روز

رازهای نقاهت جراحی لیفت سینه…

همانطور که در این مقاله دانستید، دوره نقاهت لیفت سینه اهمیت بسیاری دارد و بسته به وضعیت شخص، نکات مراقبتی توسط بهترین جراح لیفت سینه در همان روز عمل بیان خواهد شد. مدت زمان عمل برای هر خانم کمی متفاوت است و نیاز به نگرانی در این مورد وجود ندارد. با رعایت نکات ذکر شده، دوره استراحت و بازیابی را در کمترین زمان ممکن و با آرامش کامل طی کنید.

 ~*سوالات متداول درباره مدت زمان عمل لیفت سینه *~

دوره نقاهت لیفت سینه چه اهمیتی دارد؟

طی این دوره شما باید تمامی نکات مراقبتی که پزشک بیان می‌کند را رعایت کنید که به عوارض جانبی اعم از ترشحات بد بو، عفونت و موارد این چنینی دچار نشوید.

مدت زمان عمل لیفت همراه با پروتز سینه چقدر است؟

این جراحی بسته به وضعیت فرد طول می‌کشد و به طور کلی، حدود 3 الی 5 ساعت زمان لازم دارد.

در دوره نقاهت لیفت می‌توان فعالیت روزمره انجام داد؟

بعد از خارج سازی درن، می‌توانید به انام فعالیت های روزمره خود بپردازید. بهتر است که در دوره اولیه بعد از عمل، زیاد دست خود را تکان ندهید و یا دست خود را بالا و پایین نبرید که افتادگی را برای سینه ها رقم نزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط