تفاوت آبسه مقعدی و هموروئید - دکتر بتول طاهری

تفاوت آبسه مقعدی و هموروئید

تفاوت آبسه مقعدی و هموروئید در علت بروز آن‌ها و همچنین روش درمانی، آشکار است و باید توسط پزشک متخصص جراحی عمومی بررسی و تشخیص

مدت زمان عمل ليفت سينه - دکتر بتول طاهری

مدت زمان عمل ليفت سينه

مدت زمان عمل ليفت سينه با احتساب زمان بیهوشی، حدود 2 الی 4 ساعت به طول می‌انجامد. این جراحی میان بانوان بسیار محبوب و پرطرفدار

درمان هموروئید در کودکان - دکتر بتول طاهری

درمان هموروئید در کودکان

درمان هموروئید در کودکان به طور کلی بر اساس شدت علائم و عوامل مرتبط با آن تعیین می‌شود. در صورتی که علائم خفیف باشند، تغییرات

خونریزی بعد از عمل هموروئید - دکتر بتول طاهری

خونریزی بعد از عمل هموروئید

خونریزی بعد از عمل هموروئید یکی از عوارض شایع این جراحی است که می‌تواند به دلایل مختلفی از جمله آسیب به عروق خونی، اختلالات انعقادی

عفونت بعد از عمل هموروئید - دکتر بتول طاهری

عفونت بعد از عمل هموروئید

عفونت بعد از عمل هموروئید یک مشکل جدی پس از جراحی است که نیاز به مراقبت و درمان به موقع و مناسب دارد و البته

هزینه لیزر هموروئید در سال 1403 - دکتر بتول طاهری

هزینه لیزر هموروئید در سال 1403

لیزر هموروئید یک روش جدید و کارآمد در درمان بیماری هموروئید یا بواسیر است. درمان هموروئید با استفاده از لیزر، یک روش کم تهاجمی و

عوارض و محدودیت های پروتز سینه - دکتر بتول طاهری

عوارض و محدودیت های پروتز سینه

مواجهه با عوارض و محدودیت های پروتز سینه به مانند هر جراحی دیگری ناگزیر است اما اگر درمان اصولی و با مهارت انجام شده باشد

هزینه پروتز سینه

هزینه پروتز سینه در سال 1403

آیا می دانید که هزینه پروتز سینه چقدر است؟ آیا می دانید که چه عواملی بر روی این هزینه تاثیر گذار هستند؟ بیماری های مختلف،