عوارض بعد از عمل شقاق - دکتر بتول طاهری

عوارض بعد از عمل شقاق

عوارض بعد از عمل شقاق با رعایت درست مراقبت‌ و پیگیری دقیق پس از جراحی قابل پیشگیری است. همچنین احتمال درگیری با این خطرات احتمالی

عمل ماموپلاستی در زنان مسن - دکتر بتول طاهری

عمل ماموپلاستی در زنان مسن

ماموپلاستی در زنان مسن با هدف تغییر اندازه یا فرم سینه‌ها انجام میگیرد. با افزایش سن، تغییرات طبیعی در بافت سینه‌ها ممکن است باعث ایجاد

عوارض عمل نکردن کیست مویی - دکتر بتول طاهری

عوارض عمل نکردن کیست مویی

عوارض عمل نکردن کیست مویی می‌تواند بسیار جدی باشد و منجر به مشکلات پیچیده‌ای مانند التهاب شدید، عفونت‌های عمیق و حتی تشکیل آبسه‌ و زخم

دوره نقاهت عمل هموروئید - دکتر بتول طاهری

دوره نقاهت عمل هموروئید

دوره نقاهت عمل هموروئید برای جلوگیری از بروز عوارض متعدد بسیار مهم است. زمانی که بواسیر یا هموروئید بیش از حد وخیم می‌شود به جراحی

پروتز سینه

عفونت بعد از عمل پروتز سینه

عفونت بعد از عمل پروتز سینه اگرچه نادر است ولی یکی از مهمترین عوارض این جراحی به شمار می رود که با علائمی مانند تورم،

نحوه خوابیدن بعد از عمل هموروئید - دکتر بتول طاهری

نحوه خوابیدن بعد از عمل هموروئید

خوابیدن بعد از عمل هموروئید یکی از نکات مهم برای بهبود سریع‌تر و کاهش درد است. انتخاب وضعیت مناسب خواب و رعایت برخی نکات می‌تواند

متخصص بواسیر خانم در تهران

متخصص هموروئید خانم غرب تهران

بواسیر یا هموروئید یکی از بیماری های شایع است که به دلایل متعددی مانند یبوست، چاقی و بارداری رخ می دهد. بواسیر در خانم ها

مراقبت‌ بعد عمل کیست مویی - دکتر بتول طاهری

مراقبت‌های بعد از عمل کیست مویی

مراقبت‌های بعد از عمل کیست مویی برای کسانی که این جراحی را انجام می‌دهند، اهمیت بسیار زیادی دارد. کیست مویی یک عارضه دردناک است که

فرق هموروئید و شقاق در تشخیص و درمان - دکتر بتول طاهری

فرق هموروئید و شقاق در تشخیص و درمان

هموروئید و شقاق هر دو از شایع‌ترین مشکلات دستگاه گوارش هستند، اما تشخیص و درمان آن‌ها متفاوت است. هموروئید باعث تورم و التهاب رگ‌های وریدی