هزینه جراحی لیفت سینه - دکتر بتول طاهری

7 فاکتور تاثیرگذار بر هزینه عمل لیفت سینه

هزینه عمل لیفت سینه از فاکتور های مهم برای تصمیم گیری برای انجام این عمل زیبایی است. این مقادیر برای برخی افراد شامل موارد جانبی می‌شود که به انجام عمل های همزمان نیز مرتبط می‌گردد. برای اینکه بدانید هزینه عمل لیفت سینه چقدر است و چه فاکتور هایی موجب افزایش آن می‌شود، تا انتها با ما همراه باشید.

7 عامل اثرگذار بر هزینه عمل لیفت سینه

آیا می‌دانستید که قیمت جراحی لیفت سینه به عوامل متعددی بستگی دارد و برای همه افراد یکسان نیست؟ در ادامه به 7 فاکتور مهم و تاثیرگذار در این زمینه به طور خلاصه اشاره خواهیم داشت.

  • میزان افتادگی سینه ها
  • انواع تست های لازم قبل از عمل
  • ترمیمی بودن عمل یا جراحی برای اولین مرتبه
  • میزان پیچیدگی عمل و یا وجود توده در سینه
  • وجود یک عمل زیبایی همزمان با لیفت سینه
  • نوع بیمارستان انتخابی و دولتی یا خصوصی بودن آن
  • دستمزد جراحان نسبت به تجربه و مهارتی که دارند
  • پشتیبانی درمان و خطرات و عوارض بعد از عمل لیفت سینه
عوامل اثرگذار بر هزینه عمل لیفت سینه

هزینه جراحی شامل چه مواردی است؟

جراحی لیفت سینه برای خانم ها معمولا شامل هزینه های جانبی نظیر مبالغ پرداختی برای انجام انواع آزمایش ها و سونوگرافی و ماموگرافی است. موارد دیگری مانند هزینه های بیمارستان برای شب بستری و رسیدگی های لازم قبل و بعد از عمل نیز وجود دارد. مهارت و تجربه جراح تأثیر مهمی در هزینه عمل لیفت سینه دارد زیرا جراح با تخصص و تجربه بیشتر، ممکن است هزینه بیشتری دریافت کند.

🩺 بیشتر بخوانید: مراقبت های بعد از لیفت سینه

هزینه عمل لیفت سینه ۱403  در تهران

قیمت جراحی لیفت سینه در تهران به مراتب کمی بیشتر از این مقدار در شهرستان ها است . هزینه جراحی لیفت پستان به دلیل متفاوت بودن فرم سینه وتفاوت در میزان افتادگی های پستان، هزینه های متغیری دارد . هزینه عمل لیفت سینه برای افراد متغیر است و بهتر است با جراح خود مشورت کنید تا هزینه دقیق تری بر اساس شرایط شما ارائه دهد.

برای انجام جراحی لیفت سینه به چه تخصصی مراجعه کنیم

تمامی زیباجویان برای انجام این عمل باید توجه داشته باشند که تنها بر مقدار هزینه جراحی تمرکز نکنند و حتما برای انجام این روش حساس به بهترین جراح مراجعه کنند زیرا پزشک منتخب برای لیفت پستان باید حتما ساختار درونی این اندام را بشناسد و جراحی را بدون آسیب وارد کردن، انجام دهد. این عمل توسط متخصص جراحی عمومی و جراح پلاستیک انجام می‌شود .

دکتر بتول طاهری متخصص جراحی عمومی با سالها تجربه در انجام عمل لیفت سینه میتواند شما را در انتخاب بهترین روش عمل راهنمایی کند که با هزینه ای معقول بهترین نتیجه از این جراحی را بدست آورید.

📞 برای آگاهی از هزینه جراحی لیفت سینه و رزرو نوبت با شماره ۰۹۳۶۴۴۴۶۵۷۸ تماس بگیرید 📞

هزینه های نهایی جراحی

همانطور که دانستید مقادیرمشخصی برای عمل لیفت سینه وجود ندارد و افراد برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه جراحی لیفت سینه ابتدا باید با جراح مشورت انجام دهند. زمانی که این عمل همزمان با پروتز برای شما انجام شود، هزینه های بیشتری را در بر دارد و هزینه بیمارستان هم افزایش می‌یابد یعنی شما علاوه بر هزینه عمل و بیمارسان هزینه پروتز را هم پرداخت میکنید.

*~ سوالات متداول هزینه عمل لیفت سینه ~*

قیمت جراحی لیفت سینه در سال جدید چقدر افزایش می‌یابد؟

هزینه در سال 1403 به طبع نسبت به امسال افزایش خواهد داشت و این مقدار هنوز به طور دقیق مشخص نیست و به تعرفه هزینه های بیمارستان نیز مرتبط می‌شود.

هزینه جراحی لیفت و پروتز سینه چقدر می‌شود؟

به طور کلی این مورد به انتخاب نوع پروتز و برند سازنده آن و همچنین میزان افتادگی سینه بستگی دارد و به همین دلیل نمی‌توان هزینه قطعی را برای این مورد بیان کرد و بهتر است که به صورت حضوری مراجعه داشته باشید.

هزینه جراحی با بیمه پرداخت می‌گردد؟

لازم به ذکر است که این جراحی در دسته روش های زیبایی قرار دارد و هیچ یک از هزینه های آن توسط شرکت های بیمه تقبل نمی‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط